perjantai 30. syyskuuta 2016

Oon koko ajan tänne kirjoittamassa. Nyt kun ei ole päiväkirjaa niin tää tuo turvaa.

Äsken kävi labrat ottamaasa natriumit ja kaaliumit joista selviää mistä mun rytmihäiriöt johtuu. Ja tietysti, olenko liian kuiva. Jotenkin salaa toivoisin pääseväni pois tältä osastolta sisätaudeille tippaan. Siellä olisi niin erilaista. Tunnelma olisi erilainen-voisin ehkä syödäkin jotain. Ei olisi hulluja toistensa ympärilä.

Mulle otti tosi koville kun eräs vanha mummo tuli viereen istumaan ja sanoi "sun pitäisi syödä puhtaammin että toi ihottuma lähtisi".  Arvaa oonko kokeillut erilaisia konsteja, kuorintoja, kasvonaamioita... MITÄ VAIN! Mutta tällänen paskainen iho mulle on annettu ja kärsin siitä joka hetki ja joka ikinen sekunti. Ihotautilääkärille en uskalla mennä sillä pelkääm niiden nauravan mut ulos sieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anteeksi tämä yli kaksi kuukautta kestänyt hiljaisuus. Ei ole ollut inspiraatiota kirjoittaa tänne sillä olen mennyt niin huimasti eteenpäin...