perjantai 25. maaliskuuta 2016

Nyt taitaa olla paljastusten aika: mulle tulee vauva.



Okei, koiravauva :--D oli pakko vähän juksata. Tänään viestittelin kasvattajan kanssa, ja narttupentu olisi tulossa kolmanneksi koiraksi mulle toukokuussa. Australianterrieri siis, niin kuin aikaisemmatkin. Vähän mietin, että olinko liian hätäinen, kun yhtäkkiä vain päätin kun näin ilmoituksen, että tuo on mun. Olin mä tätä miettinyt jo mielessäni puoli vuotta, mutta sitä, onko tää juuri paras hetki, en osaa sanoa. 
Kesää vastenhan on sinänsä helpoin opettaa pentu sisäsiistiksi ja muutenkin pääsee ulkoilemaan helpommin. Mulla on mennyt tosi paljon paremmin ja koiranpentu toisi aivan hirveästi iloa ja sisältöä kahden muun lisäksi mun elämään. Matkustaminen on tietysti hankalampaa, mutta eiköhän siihenkin totu.
Samalla lailla muistan kyllä kauhistelleeni toisen koiran ottoa, kun ensimmäisen tulosta ei ollut edea puolta vuotta. Mutta hyvin on kaikki mennyt, oikeastaan paremmin kuin hyvin. Minni ja Malla on kuin sisaruksia, aivan erottamattomia. Saa nähdä miten tämä uusi tulokas hitsautuu niiden kanssa yhteen. 

Eniten pelkään perheen reaktiota. "Oletko sä nyt varmasti siinä kunnossa, että voit huolehtia niistä?", "Mitä jos joudut taas sairaalaan?", "Kukas niistä huolehtii kun lähdet lomalle?". No ensinnäkään, mä en aio enää joutua sairaalaan ja toiseksi, täytyy vaan hyväksyä se, että lomalla ei rampata joka toinen viikonloppu. En mä muutenkaan ole käynyt kuin ehkä kerran kahdessa vuodessa ulkomailla, mutta jos en saa hoitajaa edes siksi aikaa, niin sitten en voi mennä. Thats it!

Seuraavasta kuukaudesta aion tehdä tarkan suunnitelman mitä syön (mahdollisimman halpaa ruokaa) ja mihin rahaa kuluu. Heräteostokset jätän kauppaan ja kirppariostoksetkin saa jäädä myös sinne. Rahaa menee nimittäin yllättävän paljon uusiin valjaisiin, uuteen ruokakuppiin, talviasuun, vakuutukseen... Kyllä sitä rahaa saa uppoamaan niin paljon kuin vain tahtoo.

Anyway, oon sataprosenttisen varma, että tää uusi perheenjäsen tuo vain ja ainoastaan iloa mun elämään. Kunhan saan kuvia ja pääsen katsomaan tyttöä, niin laitan tännekin kuvaa tulemaan. 

2 kommenttia:

  1. Ooooooi ihanaa! <3 Mullakin pentusuunnitelmia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mä päätinkin että lykkään vähän pentusuunnitelmia ja peruin sen. Ton takia mitä tapahtui viikko sitten, kun otin lääkkeitä... En ehkä vielä oo tarpeeks hyvässä kunnossa ja kun koulukin jatkuu syksyllä. Kattoo sitten kun oon voinu vähän kauemman aikaa paremmin. Vaikka ne niin ihania onkin <3

      Poista

Anteeksi tämä yli kaksi kuukautta kestänyt hiljaisuus. Ei ole ollut inspiraatiota kirjoittaa tänne sillä olen mennyt niin huimasti eteenpäin...