maanantai 28. maaliskuuta 2016

Hyvästi

Nyt mä sen tein. Pari päivää olen miettinyt ja nyt kun jäin yksin, houkutus otti vallan. Vedin nassuun kahden viikon lääkkeet. Olimme lähdössä Lappiin reissuun, joten olin saanut kolmen päivän sijasta apteekista kahden viikon lääkkeet. Nyt vain odottelen niiden vaikutusta.

Olen valmistautunut siihen, että nämä ovat viimeisiä hetkiäni maan päällä. Siksi haluan pyytää anteeksi kaikilta, että tein näin itsekkään teon. Tehkää hautajaisistani kauniit, tukekaa toisianne, pyytäkää sinne paljon ystäviä ja tuttuja.

Tein näin, koska olen väsynyt sairastamaan. Vaikka viimeiset viikot ovat menneet paremmin, on huonoja hetkiä yksin ollessaa ollut aivan liikaa. Mutta rakkaat, se ei ole teidän vika ettette ole huomanneet niitä. Se oli oma vikani etten kertonut niistä.

Koko kroppa tärisee ahdistuksesta. Poskia kuumottaa. Lähetin koirat äidin luokse, ettei niiden tarvitse olla yksin kun nukun pois.

Olin kaavaillut paljonkin kirjoitettavaa mutta nyt lähdön hetkellä mieleeni ei tule muuta kuin pyytää anteeksi. Olen niin kovin, kovin pahoillani

"Viimein päivä koittaa kun,
hyvästellään vaikka nähdään vastakin.
Maailmalla tuuli käy
yhtä voimakas kuin voima silmissäs.
Rajuilmaa
mä en pysty karkottamaan.
Hyvät päivät itse paistamaan saat"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anteeksi tämä yli kaksi kuukautta kestänyt hiljaisuus. Ei ole ollut inspiraatiota kirjoittaa tänne sillä olen mennyt niin huimasti eteenpäin...