perjantai 29. toukokuuta 2015

Melkein kaksi kiloa viikossa. Hyvä minä! Olen onnistunut edes jossain. Pohdinnan alla on, voinko ilmoittautua elokuussa olevalle musiikkileirille jos satunkin olemaan jo sairaala kunnossa. Sehän minun tavoitteeni on. Mutta toisaalta..olisi kiva myös pystyä harrastamaan ja käymään koulussa. Tosin ne ovat toissijaisia asioita jos vertaa laihtumiseen.

Tänään olen syönyt huimasti: kaksi rahkaa, mehujään, leivän ja salaattia. Silti paino ei ollut noussut aamusta kuin 300g. Okei, oksensin melkein kaiken mutta tosi asiahan on että oksentamallakaan ei saa ulos kaikkea mitä syö. Tänään kuitenkin huomasin että ei tarvitse pitää nolla linjaa jotta laihtuisi. Silloin tulee vain enemmän mielitekoja. Jos syö vähän, pysyy nälkä kurissa eikä painokaan nouse kun elimistö ei ole säästärillä.

Oli ilo saada laittaa uusi rasti kilojen pudottamis kohtaan reunassa. Matkaa on vielä paljon, mutta uskon pystyväni tähän. Pakko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anteeksi tämä yli kaksi kuukautta kestänyt hiljaisuus. Ei ole ollut inspiraatiota kirjoittaa tänne sillä olen mennyt niin huimasti eteenpäin...