sunnuntai 16. elokuuta 2015

Huom! Sisältää kuvia haavoista, jotka eivät sovi kaikkein herkimmille.

13.päivä niitit ja ompeleet otettiin pois. Oikeassa jalassa yhteensä 45 niittiä, vasemmassa 13 ommelta. Jalat ovat välillä vielä hirmuisen kipeät, mutta parempaan suuntaan ollaan koko ajan menossa.

Eräs päivä karkasin osastolta ja rullasin hyppypaikalle. Itkin hiukan, istuin ja katselin paikkaa. En aikonut hypätä, oli vain pakko käydä sanomassa hyvästit. Kun vartija ja hoitajat löysivät minut ja selitin miksi olin tullut, sain olla vielä vähän aikaa. Kävimme alhaallakin ja näytin hoitajille mistä hyppäsin, missä muut ihmiset seisoivat ja mitä muistin. Oli tärkeää saada kerrottua jollekin niitä. Poistuessamme paikalta minulla oli rauhallinen ja hyvällä tavalla tyhjä olo. Olin saanut sanottua hyvästi. Sen jälkeen en paikalle ole kaivannut.

Tänään hoitaja yritti keksiä tekemistä minulle ja ehdotti kipsien värittämistä. Kirjoitinkin erilaisia voimalauseita kipseihin ja pelasimme mm.ristinollaa hoitajan kanssa. Jalkapöydät ovat vielä vähän turvoksissa (niin kuin tietysti koko jalat) mutta pahin turvotus on jo laskenut.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anteeksi tämä yli kaksi kuukautta kestänyt hiljaisuus. Ei ole ollut inspiraatiota kirjoittaa tänne sillä olen mennyt niin huimasti eteenpäin...