perjantai 9. tammikuuta 2015

Hei taas!

Täällä ollaan! Olen kokonaan unohtanut blogin. Olin sairaalassa nenä-maha-letkussa puoli vuotta ja nyt olen ollut kotona reilun kuukauden. Paino on noussut alimmasta lukemasta 15kg ja nyt alkaa sen pudottaminen. Kesään mennessä aion painaa 35kg, varmasti aion! Tällä hetkellä en omista vaakaa joten en tiedä tarkkaa painoani, mutta siinä 60kg paikkeilla se pyörii. Kamala miten noloa kirjoittaa se... Vaa'an aion hankkia vasta kun olen äidin vaa'alla tarkistanut, että kiloja on enää 55. Muuten en kestä katsoa ja ravata sillä joka päivä.

Eilinen päivä meni oksentaessa, oikeastaan koko edellinen viikko on mennyt sen tiimoilla. Tänään olin kuitenkin terapiassa, jossa maailman ihanin terapeuttini selitti, miten osa ruuasta jää kiinni vatsalaukun seinämiin ja osa jatkaa matkaa suoraan suoleen. Näin ollen on mahdollista oksentaa vain keskimäärin noin 50% syödystä ruuasta. Kauhistuin ja päätin etten enää oksenna ainakaan niin usein. Tänään olen siis syönyt vain kolme porkkanaa. Aion nimittäin laihduttaa vauhdilla ja mitä nopeammin sen parempi. Haluan TODELLA olla kevyempi kuin koskaan aikaisemmin.

Suunnitelmissa on vain yksi suuren suuri mutta: olen huomenna menossa äidin luokse kahdeksi yöksi ja äiti varmasti huomaa, itkee, surkuttelee, valvoo, uhkailee ja kiristää jos en syö muuta kuin porkkanoita. Siispä tulen olemaan pulassa... Vielä en ole keksinyt muuta ratkaisua kuin olla koko päivän syömättä, mennä lapsuudenkotiin vasta iltapäivällä, väittää että söin jo ja syödä vasta illalla puuroa. Sunnuntai tulee olemaan vaikeampi sillä "joudun" viettämään koko päivän äidin kanssa. Taidan nukkua pitkään, syödä ruuaksi vain salaattia ja juoda vettä. Siitä huolimatta taidan paljastua. Harmi jo näin laihdutuksen alussa, mutta en aio pilata hyvää alkua muilla ihmisillä. Karmeasti sanottu... Mutta se on totuus. Tällä hetkellä kukaan eikä mikään saa asettua tielleni. Ei harrastukset, perheenjäsenet tai ammattiauttajat (vaikka kuinka heitä arvostankin).

Ehkä blogi alkaa taas pitkän hiljaiselon jälkeen tuottamaan tekstiä. Ehkä ei. Mutta minä aion jatkaa laihduttamista. Siihen asti että olen 35kg keijukainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anteeksi tämä yli kaksi kuukautta kestänyt hiljaisuus. Ei ole ollut inspiraatiota kirjoittaa tänne sillä olen mennyt niin huimasti eteenpäin...