lauantai 22. huhtikuuta 2017

Olen aloittanut taas laihduttamaan... Triggeröidyin eräästä instakuvasta ja -tekstistä niin paljon, että kävin vaa'alla ja järkytyin. En ole koskaan elämässäni painanut näin paljon. Taidan lopettaa olanzapiinin (sivuvaikutuksena painon nousu) koska tein mitä vain niin pikkuhiljaa paino on noussut.

Tänään en ole syönyt vielä mitään vaikka kello on vähän yli neljä. Illalla menen teatteriin joten siellä ehkä väliajalla voin ottaa jonkun suolaisen palan ja teetä.

Katsoin lisäksi Netflixistä elokuvan jossa nuori nainen sairastuu anoreksiaan. Näyttelijä laihdutti oikeasti itsensä alipainoiseksi niin että selkärankakin näkyi. Sain siitä vain lisäboostia projektiini.

Selailin proana sivuja ja vaikka suurin osa vinkeistä on tässä kahdeksan vuoden aikana tullut tutuiksi niin jotain uuttakin löytyi.
Itselle on aina ollut vaikeaa noudattaa dieettejä. Ei siksi että niistä jäisi nälkä tai tekisi mieli ruokaa vaan siksi että olen joko-tai-ajattelija. Joko syödään normaalisti ja oksennetaan tai sitten ei ollenkaan. Sen takia aionkin ehkä vain paastota päivän ja iltaisin syödä teen kanssa hedelmän tai rahkan.

Mutta ei huolta, en aio laihduttaa sairaalloisen alipainoiseksi niin että olisin taas letkuissa. Ei, minulla on koirat ja työ josta pitää huolehtia. Laihdutan vain vähän (10kg) jotta olen hoikempi ja sirompi. Ja jos tekee mieli syödä, käväisen vain vaa'alla ja tadaaa, problem solved!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anteeksi tämä yli kaksi kuukautta kestänyt hiljaisuus. Ei ole ollut inspiraatiota kirjoittaa tänne sillä olen mennyt niin huimasti eteenpäin...